Piłkarska strona Carlsberg

150x110

Do UEFA EURO 2012™ pozostało jeszcze wiele miesięcy, jednak marka Carlsberg, oficjalny sponsor turnieju, już teraz podejmuje szereg aktywności, dzięki którym atmosfera na nadchodzących Mistrzostwach będzie wyjątkowa. Wszystko po to, aby UEFA EURO 2012™ było najlepszym w historii.

Pierwszym krokiem do pokazania sportowych emocji, jakie będą towarzyszyć  Mistrzostwom, jest wkład Carlsberg w największy polski festiwal muzyczny, Przystanek Woodstock.  Festiwal do tej pory był znany jako święto muzyki i miejsce, w którym spotykają się młodzi, aktywni i ciekawi świata ludzie. Carlsberg jako zaangażowany sponsor zapewnił liczne piłkarskie atrakcje, dzięki którym tegoroczna impreza zyskała także sportowe oblicze.

Już dziś uwaga woodstokowiczów skupiła się na „Strefie EURO Carlsberg”, gdzie odbyło się odsłonięcie specjalnie sprowadzonego na tę okazję Pucharu UEFA EURO™. Obecność trofeum na Przystanku Woodstock jest elementem długofalowych przygotowań Carlsberg do Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Marka poprzez takie działania już teraz przybliża piłkarskie emocje, jakie towarzyszyć będą przyszłorocznemu turniejowi. Tym samym pozwala nam odpowiednio przygotować się do UEFA EURO 2012™, tak by dzięki atmosferze    na trybunach i poza nimi, Mistrzostwa były najlepsze w historii.

Wieczorem o godzinie 21:00 wszyscy uczestnicy festiwalu będą mogli zobaczyć Puchar UEFA EURO™ na dużej scenie. Jednocześnie na znak Jurka Owsiaka festiwalowicze podniosą w górę  Zielone Kartki Carlsberg – symbol zachowania fair play. Jest to kolejny krok, jaki inicjuje Carlsberg, aby pokazać, jak ważna    dla piękna sportu jest gra fair.

Także z inicjatywy Carlsberga na tegorocznym Przystanku Woodstock są rozgrywane Woodstockowe Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Mecze odbywają się według nowych reguł– za każde zachowanie fair play piłkarze otrzymują Zieloną Kartkę. Jutro po meczu finałowym zostaną przyznane tytuły Zawodnika Fair Play, Króla Strzelców oraz Króla Strzelców Finału. Wszyscy laureaci otrzymają od Carlsberg bilety na mecze UEFA EURO 2012™.

Piłka nożna jest naturalnie kojarzona z emocjami, a także kuflem piwa w towarzystwie przyjaciół. Jest także nieodłączną częścią świata marki Carlsberg, a jednocześnie nasza pasją. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jakie mamy  w sponsorowaniu Mistrzostw Europy, pragniemy stworzyć podczas turnieju niezapomnianą atmosferę, która uczyni te Mistrzostwa najlepszymi w historii. Elementem przygotowań jest nasza obecność na Przystanku Woodstock i zapewnienie festiwalowiczom licznych piłkarskich atrakcji, w tym obecności Pucharu UEFA EURO™  – mówi Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg.

Zaangażowanie marki w organizację UEFA EURO 2012™ wynika z wieloletniego doświadczenia Carlsberg, który wspiera Mistrzostwa już od 1988 roku. Dzięki wiedzy zdobytej w czasie poprzednich imprez marka będzie mogła w znacznym stopniu przyczynić się do tego, aby atmosfera na nadchodzących Mistrzostwach była wyjątkowa, a sam turniej zapamiętany jako najlepszy w historii. Aby tak się stało, potrzebny jest wspólny wysiłek wszystkich podmiotów zaangażowanych     w organizację turnieju. Dlatego w przygotowaniach do UEFA EURO 2012™ współpracujemy w Polsce m.in. ze spółką PL 2012 oraz Polską Organizacją Turystyczną.

O jakości Turnieju i jego ocenie ze strony zagranicznych turystów przesądzą projekty organizacyjne - przede wszystkim bezpieczeństwo, opieka medyczna, obsługa transportowa i jakość obsługi gości – wszystkie te projekty są w zaawansowanej fazie realizacji. Zbudowanie wizerunku przyjaznej Polski będzie zależało od tego, czy zagraniczni turyści, którzy przyjadą na EURO 2012 napotkają na ulicach Polski miłych, otwartych, skłonnych do pomocy ludzi.  To zależy od każdego z nas, bo wszyscy jesteśmy gospodarzami – dodaje Marcin Herra, prezes spółki celowej Ministerstwa Sportu i Turystyki PL.2012, koordynującej polskie przygotowania do EURO 2012™.

Ponieważ liczba biletów na mecze jest ograniczona, Carlsberg zorganizował  dla fanów piłki nożnej liczne konkursy. Od maja br. codziennie do wygrania są dwa bilety na UEFA EURO 2012™. Wystarczy zgłosić swój udział w konkursie, wysyłając SMS-em lub rejestrując na stronie internetowej www.carlsberg.pl/wygrajbilety kod znajdujący się pod kapslem bądź kluczykiem z puszki. Każdego dnia gra rozpoczyna się od nowa – wszystkie zgłoszenia są ważne tylko w jednym losowaniu. Dzięki tak sprawiedliwym zasadom, wszyscy kibice mają równe szanse.

Jak pokazuje doświadczenie Carlsberg, równie doskonała zabawa jak na stadionach, panuje w oficjalnych strefach kibica. To tam spotyka się najwięcej  kibiców, aby oglądać i dopingować swoje drużyny. Dzięki staraniom marki Carlsberg, oficjalne Fan Zones nie będą jedynym takim miejscem przeżywania sportowych emocji. Będzie to jedna z wielu niespodzianek, jakie szykuje Carlsberg na UEFA EURO 2012™.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 15,5% (wg Nielsena, ujęcie ilościowe), dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.